jnbitjn jnbitjn .

jnbitjn

فروش اقساطي - چكي انواع پارتيشن اداري | پارتيشن پرچين

فروش اقساطي - چكي انواع پارتيشن اداري | پارتيشن پرچين
پارتيشن نوعي جداكننده عمودي كاذب است كه براي تقسيم بندي و جدا كردن قسمت هاي مختلف فضاهاي بزرگ مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
پارتيشن نوعي جداكننده عمودي كاذب است كه براي تقسيم بندي و جدا كردن قسمت هاي مختلف فضاهاي بزرگ مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين المان در سال هاي قبل تنوع چندان بالايي نداشت اما امروزه در جنس ها، طرح ها و رنگ هاي مختلف دقيقا مطابق با سليقه و خواست كارفرما و متناسب با كاربري و سبك دكوراسيون محيط موردنظر، طراحي و توليد مي‌شود. از همين رو بسياري از افراد ترجيح مي‌دهند براي جداسازي محل كار يا زيباسازي محل زندگيشان از آن استفاده كنند و به اين ترتيب نهايت بهره را از فضا ببرند.

 
 
ساخت پارتيشن در مقايسه با ديواركشي هاي معمولي با استفاده از مصالح ساختماني، مقرون به صرفه‌تر است. ولي مطمئنا شما اگر به پارتيشن متراژ بالا احتياج داشته باشيد و بخواهيد اين متراژ پارتيشن تماما با استفاده از باكيفيت‌ترين متريال ها ساخته شود، مطمئنا بايد هزينه زيادي بپردازيد. و پرداخت اين مبلغ به صورت يكجا، ممكن است براي شما سخت باشد. ما در مجموعه پارتيشن پرچين براي شما عزيزاني كه در اين شرايط اقتصادي نابسامان، توان پرداخت نقدي هزينه پارتيشن را نداريد، شرايط فروش اقساطي و همچنين خريد با چك بانكي مدت دار را درنظر گرفته ايم.

 
براي كسب اطلاعات بيشتر درباره پارتيشن، انواع و قيمت آن در اين صفحه از پارتيشن پرچين با ما همراه باشيد.

 

انواع پارتيشن از نظر كاربرد
پارتيشن بر اساس جنسي كه دارد به 3 نوع آلومينيومي، چوبي و شيشه‌اي تقسيم مي‌شود كه در مقالات و صفحات ديگر سايت، مفصلا درباره آن ها صحبت كرده ايم. اين المان همچنين بر اساس كاربردي كه دارد نيز به دو دسته تقسيم مي‌شود كه عبارتند از؛

پارتيشن اداري
معرفي پارتيشن اداري
پارتيشن اداري نامي است كه براي انواع پارتيشن هايي كه در محيط هايي غير از خانه ها، نصب مي‌شوند بكار مي‌رود. يعني شما علاوه بر ادارات، مي‌توانيد از اين مدل جداكننده ها براي تقسيم بندي محيط هاي تجاري و صنعتي نيز استفاده كنيد.

 

بهترين متريال براي ساخت پارتيشن اداري چيست؟
بالاتر گفتيم كه پارتيشن ها بر اساس جنس و متريالي كه در ساخت آن ها بكار رفته به انواع گوناگون تقسيم مي‌شوند. تنوع جنس اين جداكننده ها باعث شده تا بسياري از افراد قبل از ثبت سفارش، مردد باشند كه كدام يك از پارتيشن هاي آلومينيومي، چوبي يا شيشه‌اي بهتر است و طول عمر و ماندگاري بيشتري دارد؟!

قبل از اين كه بخواهيم بهترين متريال براي ساخت پارتيشن اداري را خدمتتان معرفي كنيم بايد بگوييم كه سبك دكوراسيون محيط، تعيين مي‌كند كه جنس و طرح پارتيشن به چه شكل باشد. به طور مثال در بخش اداري شركت هاي تازه تاسيس يا اداراتي كه دكوراسيون مدرن دارند غالبا از پارتيشن شيشه‌اي فريم لس يا پارتيشن چوبي استفاده مي‌شود. در عوض براي ادارات و سازمان هايي كه قديمي اند يا در مراكز پزشكي و درماني اكثرا پارتيشن ها جنس آلومينيومي دارند. پس شما بايد اين موضوع را در اولويت قرار دهيد!

و اما در رابطه با طول عمر و ماندگاري بيشتر، قطعا پارتيشن آلومينيومي رتبه اول را به خود اختصاص مي‌دهد. البته به شرط اين كه تماس مستقيم با آب نداشته باشد و در محيط مرطوب قرار نگيرد. جايگاه دوم طول عمر و ماندگاري بالا در ميان انواع پارتيشن اداري به پارتيشن MDF تعلق گرفته و پارتيشن شيشه‌اي در انتهاي ليست قرار مي‌گيرد. زيرا همانطور كه مي‌دانيد شيشه حساس و شكننده است! البته اين مدل پارتيشن اداري از برخي جهات مانند مقاومت در برابر رطوبت، عملكردي بهتري نسبت به مدل هاي آلومينيومي و چوبي دارد اما در مجموع نگهداري و مراقبت از آن دشوارتر است و احتمال شكستگي و خرابي آن بالاست.

 

قيمت پارتيشن اداري در پارتيشن پرچين
در حالت كلي قيمت نهايي پارتيشن اداري با توجه به چند عامل محاسبه مي‌شود كه مهمترين اين عوامل عبارتند از؛

متراژ پارتيشن
جنس پارتيشن
كيفيت متريال هاي بكار رفته در ساخت آن
جنس يراق آلات پارتيشن
ضخامت كار
ميزان تزئينات انجام شده روي آن
متحرك يا ثابت بودن پارتيشن
تك يا دو جداره بودن آن (پارتيشن دوجداره جزو پركاربردترين پارتيشن هاي اداري هستند)
شرايط خريد اقساطي پارتيشن اداري  از پارتيشن پرچين
همانطور كه در مقدمه بحث هم گفتيم، ما در پارتيشن پرچين براي اين كه بتوانيم گامي مثبت در جهت خرسندي و رضايت شما هموطنان عزيز برداريم، اقدام به فروش اقساطي پارتيشن با شرايط ويژه كرده ايم. شما براي اطلاع از قيمت دقيق انواع پارتيشن و همچنين اطلاع از شرايط خريد اقساطي، مي‌توانيد از طريق راه هاي ارتباطي درنظر گرفته شده با كارشناسان مجموعه در ارتباط باشيد.

خريد با چك بانكي هم كه هيچ شرايط خاصي ندارد! فقط كافيست بر سر تاريخ چك با مديريت مجموعه پارتيشن پرچين به توافق برسيد و سپس هزينه كل را طي يك يا چند فقره چك معتبر پرداخت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۸:۵۲ توسط:6ynuzfy موضوع: نظرات (0)

فروش ويژه انواع پارتيشن اداري (اقساطي) به مناسبت جشن ۱۵ سالگي پارتيشن پرچين

فروش ويژه انواع پارتيشن اداري (اقساطي) به مناسبت جشن ۱۵ سالگي پارتيشن پرچين

اين روزها همه افراد به دنبال راه هاي ارزان و كاربردي براي جداسازي قسمت هاي مختلف محل زندگي يا كارشان هستند، شما چطور؟!
اگر شما هم به فكر تقسيم بندي محل كارتان هستيد يا اين كه قصد داريد در منزلتان تغييراتي انجام دهيد ولي نمي‌خواهيد بابت اين قضيه زياد هزينه كنيد، بدانيد كه استفاده از پارتيشن قطعا بهترين راه پيش رويتان است!

آدرس ما:تهران، جردن، خيابان سعيدي، پلاك ۳۳، طبقه ۳، واحد ۸

تماس با ما: ۰۲۱۲۲۰۱۷۵۰۵- ۰۲۱۲۲۰۱۳۴۲۲

حالا ما در پارتيشن اداري پرچين براي جشن ۱۵ سالگي اين مجموعه و بزرگ‌تر شدن خانواده پارتيشن پرچين، تصميم گرفته ايم تمامي انواع پارتيشن را با قيمت ويژه به فروش برسانيم. پس اين فرصت طلايي را از دست ندهيد و همين حالا براي ساخت پارتيشن موردنظرتان، با كارشناسان مجموعه تماس بگيريد. البته اگر قبلا از اين جداكننده متحرك استفاده نكرده ايد و آشنايي چنداني با آن نداريد، توصيه مي‌كنم تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد. نگران نباشيد، فروش ويژه پارتيشن پرچين به اين زودي ها به پايان نمي‌رسد!

آشنايي بيشتر با ماهيت و چيستي پارتيشن

هرجا كه هستيد، به ديواري كه در مقابلتان قرار دارد نگاه كنيد! اين ديوار در اصل نوعي جداكننده ثابت است كه با مصالحي نظير آجر، سيمان، گچ و ... ساخته شده است. حالا به جاي اين ديوار ثابت، يك ديوار متحرك با جنس ام دي اف، آلومينيوم يا شيشه را تصور كنيد. اين ديوار همان چيزيست كه پارتيشن ناميده مي‌شود كه مجموعه پارتيشن پرچين آن را در مكاني ديگر (كارگاه) در ابعاد و اندازه و حتي طرح و رنگ دلخواه شما مي‌سازد و سپس نصاب آن را دقيقا در مكان موردنظر شما نصب مي‌كند.

هدف از ساخت و نصب پارتيشن

هدف ما از ساخت ديوار و به اصطلاح ديواركشي فضاي داخلي خانه، مغازه، دفتر كار و ... چيست؟! بله درست است، اولين و اصلي‌ترين هدف از ديواركشي محوطه داخلي اماكن شخصي و عمومي، ايجاد فضاهاي مختلف با كاربري هاي گوناگون در آن هاست. هدف از ساخت و نصب پارتيشن نيز دقيقا همين است! منتهي با اين تفاوت كه هدف از ساخت پارتيشن علاوه بر تقسيم فضا و ايجاد حريم خصوصي براي افرادي كه در آن مكان زندگي يا كار مي‌كنند، مواردي مثل تزئين فضا و استفاده بهينه از آن را نيز شامل مي‌شود.

 

انواع پارتيشن بر اساس جنس و متريال بكار رفته در ساخت آن

پارتيشن ها حدودا تا ۵ يا ۶ سال قبل فقط جنس آلومينيوم يا آلومينيوم و شيشه داشتند و غالبا هم در محيط هاي عمومي مثل ادارات، دفاتر پيشخوان، درمانگاه ها، بيمارستان ها و ... مورد استفاده قرار مي‌گيرفتند. اما امروزه فعالان و توليدكنندگان اين صنعت با بكارگيري تجهيزات مدرن و پيشرفته اين ديوار جداكننده متحرك را در انواع متنوع توليد مي‌كنند.

پركاربردترين انواع پارتيشن بر اساس جنس عبارتند از؛

پارتيشن آلومينيومي

پارتيشن آلومينيومي كه جزو قديمي‌ترين انواع پارتيشن ها به حساب مي‌آيد، با استفاده از ورق هاي آلومينيوم و پروفيل هاي آلومينيومي ساخته مي‌شود. البته اين مدل پارتيشن براي فضاهاي كم نور يا فضاهايي كه نياز به دسترسي بيشتر دارند، با تركيب ورق هاي آلومينيوم و شيشه ساخته مي‌شود.

پارتيشن هاي آلومينيومي قابليت ساخت به صورت تك جداره و دوجداره را دارند و جزو بهترين گزينه ها براي كلينيك ها، مراكز درماني، ادارات دولتي، سازمان ها و اداراتي كه دكوراسيون كلاسيك و قديمي دارند محسوب مي‌شوند.

 

پارتيشن چوبي

پارتيشن چوبي يكي ديگر از انواع پارتيشن است كه با استفاده از ام دي اف يا قطعات فيبر با روكش MDF ساخته مي‌شود. پارتيشن هاي چوبي نسبت به مدل هاي آلومينيومي، مدرن‌تر هستند و كاربرد بيشتري هم دارند. شما براي نصب در منزل يا فضاهاي مدرن مي‌توانيد از نمونه هاي منبت كاري شده و نقش دار استفاده كنيد و براي اماكن عمومي از نمونه هاي ساده آن.

 

پارتيشن شيشه‌اي

پارتيشن شيشه‌اي را بيشتر افراد با نام شيشه سكوريت مي‌شناسند! در حالي كه شيشه سكوريت يكي از انواع پارتيشن شيشه‌اي فريم لس است.

پارتيشن هاي شيشه‌اي كه در دو نوع فريم لس و فريم دار و در انواع گوناگون رنگي، مات، شفاف، مات شونده و ... ساخته مي‌شوند بي شك متنوع‌ترين نوع پارتيشن ها هستند. اين جداكننده هاي شيشه‌اي پس از نصب، جلوه و شكوه غير قابل وصفي به محيط مي‌دهند. از طرفي فضاي خيلي كمي اشغال مي‌كنند و از نظر هزينه نيز مقرون به صرفه‌تر هستند. به همين دليل هم بيشتر مديران شركت ها ترجيح مي‌دهند از اين جداكننده براي تقسيم كردن فضاي اداري دفتر كارشان استفاده كنند.

چرا پارتيشن پرچين؟!

در حال حاضر با گرايش مردم به استفاده از پارتيشن ها و افزايش تقاضاي توليد اين جداكننده ها، تعداد توليدكنندگان آن ها نيز افزايش يافته است. اما شما كه قرار است هزينه قابل توجهي بابت خريد اين المان بپردازيد، بايد يك توليدكننده كه سابقه و شهرت بالايي در اين حوزه دارد را انتخاب كنيد تا خيالتان بابت كيفيت و تميزي كار نهايي، راحت باشد.

پارتيشن پرچين در سال ۱۴۰۲ وارد پانزدهمين سال تاسيس و شروع فعاليت خود شد. ما مفتخريم كه در اين ۱۵ سال توانسته ايم همگام با رقباي خارجي در اين مسير حركت كنيم و با توليد باكيفيت‌ترين پارتيشن ها و قيمت گذاري منصفانه آن ها، رضايت مشتريان را جلب نماييم و به عنوان يكي از برترين توليدكنندگان پارتيشن در تهران و شهرستان هاي اطراف معرفي شويم.

شما مي‌توانيد پيش از ثبت سفارش، از طريق راه هاي ارتباطي درنظر گرفته شده با كارشناسان مجرب مجموعه ما مشورت نماييد و با كمك ايشان بهترين مدل پارتيشن را بر اساس نوع نياز و ميزان بودجه‌اي كه داريد انتخاب كنيد. اگر قصد خريد يا ثبت سفارش داريد، حتما از فروش ويژه ما استفاده كنيد و اين فرصت استثنائي را از دست ندهيد.

آدرس ما:

تهران، جردن، خيابان سعيدي، پلاك ۳۳، طبقه ۳، واحد ۸

تماس با ما:

۰۲۱۲۲۰۱۷۵۰۵

۰۲۱۲۲۰۱۳۴۲۲

ايميل ما:

[email protected]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۴:۵۸ توسط:6ynuzfy موضوع: نظرات (0)